.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حامیان دولت: لاریجانی مامور هاشمی است!

در تداوم رفتارهای تخریبی برخی از چهره ها و جریانات محافظه کار در مقابله با منتقدان دولت (صرف نظر از جهت گیری سیاسی و ایدئولوژیک آنها) دیروز با نطق میان دستور نماینده حامی احمدی نژاد (حمید رسایی) در مجلس شورای اسلامی دامنه تخریب هایی که از خاتمی، موسوی و هاشمی رفسنجانی آغاز شده است به رئیس مجلس (علی لاریجانی) رسید.

به نوشته سرمایه، رسایی دیروز در نطق میان دستور خود پس از انتقادی تند و طولانی خطاب به میرحسین موسوی و یادآوری سخنان وی در جریان انتخابات اخیر که با اخطار اتمام وقت از سوی «محمدرضا باهنر» (که به عنوان نایب رئیس اول، ریاست مجلس را برعهده داشت) مواجه شد، گفت: «انتقادهای بسیاری نیز به صحبت های علی لاریجانی در گفت وگوی ویژه خبری که چند روز پیش در شبکه دو پخش شد، دارم که به علت کمبود وقت از گفتن آن صرف نظر می کنم.» رسایی در عین حال در ادامه تصریح کرد: «می توانید این انتقادات را روی سایت من مشاهده کنید.» وی با این حال به موارد این انتقادات اشاره کرد که همزمان جمعی از نمایندگان حاضر با گفتن 2 (شماره اعلام مخالفت در رای گیری الکترونیکی مجلس) در قبال اظهارات رسایی مخالفت خود را نشان دادند که رسایی در پاسخ گفت: «بله این برنامه از شبکه 2 پخش شده است.»

پس از آن میکروفون رسایی خاموش شد و وی که در حال پایین رفتن از پله های تریبون بود بار دیگر به پشت تریبون بازگشت و سخنانی گفت که به علت خاموش بودن میکروفن قابل تشخیص نبود.

این اقدام رسایی اما با واکنش محمدرضا باهنر مبنی بر اینکه برگشت به تریبون معنایی ندارد مواجه شد. در وب سایت شخصی این نماینده حامی دولت در این باره آمده است: «... و در پایان سخنی با جناب آقای دکتر لاریجانی، مواضع اخیر شما به ویژه در گفت وگوی ویژه خبری چند شب قبل درخصوص دفاع از استقلال کشور و تو دهنی به دشمنان دیرینه، واقعاً افتخارآمیز بود و برای همین تشکر، اما مواضع دو پهلو، جانبدارانه از متخلفان که بعضاً برخلاف مواضع رهبری در روز جمعه و همراه با زیرسوال بردن اقتصاد و سلامت شورای نگهبان بود، جای تاسف بسیار دارد. این بخش از مواضع شما آنقدر ناپسند بود که مورد استقبال شبکه های خارجی و سایت و روزنامه های مورد نفاق جدید در داخل قرار گرفت، همان ها که روزی شعار می دادند سیمای لاریجانی تعطیل باید گردد. ان شاءالله در فرصتی دیگر درباره مواضع حضرتعالی و به ویژه مقابله شما برای جلوگیری از صدور بیانیه فراکسیون اصولگرایان و همچنین مساعدت های پیدا و پنهان شما به جریانی که گل سر سبدش شد، آقای مهندس موسوی آشوبگر سخن خواهیم گفت و نوشت.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آقای موسوی که در این ایام رژیم سفاک اسرائیل برای فروپاشی نظام ولایی به شما دلخوش کرده در تاریخ 24/1/88 گفتید: «آنچه مرا به صحنه کشاند، به هم خوردن قواعد و از جمله مهم ترین آن قانون شکنی و قانون گریزی است که ممکن است اگر ادامه پیدا کند به کشور آسیب جدی وارد شود. کشوری که در آن، قانون حاکم نباشد، رستگاری نخواهد داشت و این قانون گریزی را اگرچه حتی ممکن است ظاهری از خیرخواهی داشته باشد، یک حرکت روبه قهقرا می دانم.» حال سوال این است که در حال حاضر شما در حال قانونگرایی و رستگار کردن کشور هستید یا قانون گریزی و تخریب آن؟،
آقای موسوی که پس از 20 سال گوشه نشینی، برای قدرت طلبی و نجات دوستانت به میدان آمدی و امروز مورد حمایت آمریکا و استعمار پیر قرار گرفته ای، چطور وقتی در تاریخ 2/3/88 مورد سوال یکی از دانشجویان قرار گرفتی که اگر 18 تیر در زمان شما بود، شما هم پشت دانشجویان را خالی می کردید؟ پاسخ دادی: «من در این مورد باز هم برمی گردم به قانون، باز برمی گردم به قانون و باز برمی گردم به قانون» چگونه است امروز که اراذل و اوباش با حمایت دلارهای آمریکایی به خیابان ها ریخته و 18 تیر دیگری به رهبری شما راه انداخته اند، به قانون بازنمی گردید؟،» این نماینده حامی دولت در این باره خطاب به موسوی افزود:«از یاد برده اید که تاریخ 21/2/79 پس از برگزاری انتخابات مجلس ششم وقتی شورای نگهبان در حالا انجام اقدامات قانونی خود بود»، در مصاحبه با روزنامه بیان گفتید: «در تمام دنیا سعی می کنند از نشاطی که مردم به هنگام شرکت در انتخابات پیدا می کنند ابزاری برای وحدت ملی و حل مشکلات خود بسازند اما متاسفانه در کشور ما بعد از آن حضور گسترده مردم و انتخابات عالی و بی مساله، شیوه عمل به شکلی بوده است که نه تنها آن شور و نشاط را از بین برده بلکه فضای کشور را پر از تنش و بدبینی کرده است. این روش همیشه به ضرر اسلام و روحانیت تمام شده است و این بار نیز چنین است... بنده نمی دانم دوستان و برادران در شورای نگهبان متوجه هستند که این دست و آن دست کردن آرای سه میلیون نفر اهالی پایتخت چه نتایجی دارد.»
این نماینده مجلس تاکید کرد: «آقای موسوی که امروز رادیو آمریکا و اسرائیل تشنه نام شما هستند، از یاد نبرده اید که در تاریخ 2/3/88 در دانشگاه مشهد گفتید که ولایت فقیه بزرگ ترین نقش را در پیروزی انقلاب داشته است و در این 30 سال بدون این اصل هر لحظه ممکن بود به فضای قبل از انقلاب برگردیم. ولایت فقیه ما را در مقابل کودتا و خودمختاری ها حفظ کرده است و من با قبول این اصل وارد عرصه انتخابات شده ام.» شما با خود چه فکر کرده اید که ولایت فقیه نمی تواند جلوی کودتای مخملی شما را بگیرد؟ با خود فکر نکردید که در ایران اسلامی، رهبری انقلاب با یک خطبه نماز جمعه همه نقشه های دشمن را که امروز به برکت خودخواهی و قدرت طلبی شما دل خوش کرده اند نقش برآب می کند.»
در این نطق، رسایی اما خطاب به هاشمی رفسنجانی نیز گفت: «و اما سخنی کوتاه با آیت الله هاشمی رفسنجانی ، ما شما را پیرو امام و یاور رهبری می دانیم. اما شما با ارسال نامه ای تهدید آمیز به رهبری معظم، قلب همه را به درد آوردید. با این همه به احترام سخنان روز جمعه رهبری فقط
به یادآوری این جمله از امام راحل اکتفا می کنم که فرمود: هاشمی زنده است تا نهضت زنده است و نفرمود نهضت زنده است تا هاشمی زنده است. آقای هاشمی امام فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به نهضت شما آسیبی نرسد. آیا نامه نامناسبتان و اکنون سکوت بی معنی شما پشتیبانی از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن نهضت است؟ ای کاش شما هم مانند آیت الله خزعلی این مرد بزرگ بین انقلاب و رهبری با فرزندانتان که خود می داند انتقادات موجود بحق است انقلاب و رهبری را انتخاب کنید.

همزمان با این انتقادات رسایی، روزنامه حامی دولت «وطن امروز» نیز در مطلبی تحت عنوان «کارگردان و نقش های انتخاباتی» تخریب لاریجانی را در دستور کار خود قرار دارد.
در بخشی از این نوشته آمده است:«لاریجانی سال گذشته در دو نوبت با برگزاری همایش 30 سال قانونگذاری و نیز حذف بند هدفمند شدن یارانه ها شائبه تضعیف جایگاه انتخاباتی احمدی نژاد و همراهی خود با هاشمی رفسنجانی و حضور در «اردوگاهی دیگر» را در اذهان ایجاد کرد. به نظر می رسد این بار نیز لاریجانی عهده دار نقش دیگری در راستای تضعیف احمدی نژاد شده و نمود عینی آن در اظهارات غیرمسوولانه وی در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شنبه شب آشکار شد. لاریجانی در این گفت وگو تمامی ادعاهای موسوی، کروبی، رضایی، باراک اوباما، دیوید میلیبند، آنگلا مرکل، ایهود باراک، شیمون پرز، بنیامین نتانیاهو، سی ان ان، بی بی سی فارسی، VOA و... را از تلویزیون جمهوری اسلامی ایران و از جایگاه ریاست مجلس شورای اسلامی علیه دولت، شورای نگهبان، سپاه و بسیج تکرار کرد،» به نوشته این روزنامه «حمله لاریجانی به شورای نگهبان که پاسدار آرای مردم است و در شرایط فعلی تعیین میزان اعتبار انتخابات را بر عهده دارد نیز بسیار قابل تامل است. شاید لاریجانی به بهترین نحو طرح اتاق فرمان را اجرا کرده باشد و به همین خاطر روز گذشته بر صفحات نخست تمامی روزنامه های مخالف احمدی نژاد قرار گرفت تا برای افکار عمومی به طور غیر مستقیم اینگونه القا شود که رئیس مجلس نیز موافق ایده «تقلب» در انتخابات است.

هرچند لاریجانی هیچ گاه چنین ادعایی را مطرح نکرده اما جملات دو پهلوی او این زمینه را به خوبی مهیا کرد. رسانه های حامی جریان اصلاح طلبی که در روزهای اخیر به واسطه فقر ادله موسوی، اقدام به حرکات خنده داری از جمله دادن شماره تلفن و شماره فکس برای مخاطبان در جهت کسب اطلاعات از چگونگی برگزاری انتخابات و گزارش تخلفات پس از 10 روز از برگزاری انتخابات و با وجود داشتن بیش از 55 هزار ناظر اصلاح طلب پای صندوق های رای می کنند اینک برای مانور بر ادعای تقلب در انتخابات، به اظهارات لاریجانی استناد می کنند،» در بخش دیگری از این مطلب آمده است: لاریجانی در این گفت وگو در راستای اظهارات موسوی که شورای نگهبان را حامی احمدی نژاد و فاقد وجاهت قانونی معرفی می کند، اعضای این شورا را تلویحاً متهم به جانبداری از یک کاندیدا کرد و به رغم گزارشات نهادهای امنیتی منکر حضور دنباله های منافقین در آشوب های خیابانی شد؛ تشابه آشوب های عصر شنبه، 30 خرداد با آشوب منافقین در 30 خرداد 60 در حمایت از بنی صدر را به شدت تقبیح کرد، از همه تاسف انگیزتر نتیجه انتخابات را برای «توده» مردم «غیرمترقبه» خواند و تلویحاً ماجرای حمله عناصر مشکوک به کوی دانشگاه را منتسب به بسیج کرد،


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 تير 1388
یکی پس از دیگری ..........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.